Gaur goizean, ikastolan, Gontzal Mendibilen kontzertua izan dugu!!!!! Ze ondo abestu eta pasa dugun Gontzalekin batera!!!!! Mila esker Gontzal!!!!!
viernes, 20 de noviembre de 2015
miércoles, 18 de noviembre de 2015
domingo, 1 de noviembre de 2015
2. proiektua: ETXETIK KALERA!!!!!
Badoa ikasturtea aurrera eta gure proiektuak ere aurrera!!!!! Hemen doakizue gure 2.proiektuaren argazkitsu batzuk...
Suscribirse a:
Entradas (Atom)









