4 URTE

Páginas

  • NORTZUK GARA
  • ARGAZKIAK
  • BIDEOAK
  • BERRIAK
  • NON GAUDE

viernes, 20 de noviembre de 2015

MILA ESKER GONTZAL MENDIBIL!!!!!

Gaur goizean, ikastolan,  Gontzal Mendibilen kontzertua izan dugu!!!!! Ze ondo abestu eta pasa dugun Gontzalekin batera!!!!! Mila esker Gontzal!!!!!









Publicado por Iparragirre Ikastola en 5:08 No hay comentarios:
Enviar por correo electrónicoEscribe un blogCompartir en XCompartir con FacebookCompartir en Pinterest

miércoles, 18 de noviembre de 2015

3. proiektua: HOSTO GALDUA

Aurrera!!!!! Badator 3. proiektuko argazkitsu batzuk...







Publicado por Iparragirre Ikastola en 5:42 No hay comentarios:
Enviar por correo electrónicoEscribe un blogCompartir en XCompartir con FacebookCompartir en Pinterest

domingo, 1 de noviembre de 2015

2. proiektua: ETXETIK KALERA!!!!!

Badoa ikasturtea aurrera eta gure proiektuak ere aurrera!!!!! Hemen doakizue gure 2.proiektuaren argazkitsu batzuk...






Publicado por Iparragirre Ikastola en 13:44 No hay comentarios:
Enviar por correo electrónicoEscribe un blogCompartir en XCompartir con FacebookCompartir en Pinterest
Entradas más recientes Entradas antiguas Inicio
Suscribirse a: Entradas (Atom)

Datuak

Mi foto
Iparragirre Ikastola
Ver todo mi perfil

Archivo del blog

  • ►  2016 (21)
    • ►  junio (4)
    • ►  mayo (5)
    • ►  abril (4)
    • ►  marzo (4)
    • ►  febrero (2)
    • ►  enero (2)
  • ▼  2015 (8)
    • ►  diciembre (3)
    • ▼  noviembre (3)
      • MILA ESKER GONTZAL MENDIBIL!!!!!
      • 3. proiektua: HOSTO GALDUA
      • 2. proiektua: ETXETIK KALERA!!!!!
    • ►  octubre (1)
    • ►  septiembre (1)
Tema Sencillo. Con la tecnología de Blogger.