miércoles, 24 de febrero de 2016

BAKE EGUNA ospakizuna

Iparragirre Ikastolako 3-4-e at 5 urteko ikasleak, Indautxu plazara joan ginan Bake Eguna osptzera. Gure aurtengo loeloa: BAKEA GURE ARTEAN!!!!










No hay comentarios:

Publicar un comentario